KVALITETSPOLITIK OG MÅLSÆTNING
Kvalitetspolitik
At sikre høj kundetilfredshed ved kontinuerligt at arbejde på at:
- Forbedre vor kvalitetsformåen
- Optimere vore arbejdsprocesser
- Opretholde et internationalt certificeret ledelsessystem, som efterlever ISO 9001
- Levere emner som til enhver tid efterlever både kunde- og myndighedskrav
Kvalitetsmålsætning
At levere emner i den aftalte kvalitet til den aftalte tid, fremstillet på en måde som er økonomisk optimal for alle parter.
For at sikre at vi bevæger os mod de vedtagne mål er det besluttet, at vi vurderer ud fra følgende KPI’er (Key Performance Indicator):
- Leveringsevne
- Fejlprocent
- Reklamationer
- Interne fejl
- Effektivitet
- Kundetilfredshed
- Sygefravær
TELEFONNUMMER
+45 70 22 74 04
ÅBNINGSTIDER
Mandag – torsdag kl. 07:30 – 16:00
Fredag kl. 07.30 – 14.00